Samen meer impact op eerste editie meet to match

Nieuwkomers en trouwe bekenden waren de deelnemers van de nieuwe Meet to Match van Samen voor Betrokken Ondernemen Woerden op 11 november. Tachtig vertegenwoordigers vanuit het bedrijfsleven, serviceclubs, verenigingen, stichtingen en vrijwilligersorganisaties kwamen ervoor naar de TechnoHUB. Na twee jaar afwezigheid is het matchevenement Beursvloer Woerden van Samen voor Woerden omgeturnd tot Meet to Match. Met het accent op ‘ontmoeten’ en daar meer tijd en aandacht voor nemen. Dan volgen er als vanzelf eerlijke en duurzame matches uit.

IMPACT
Baukje Stam (adviseur Impactmarketing met een vermelding in de Top 100 van Filantropie Influentials) leidde de middag in met een gloedvol betoog over impact en hoe bedrijven en maatschappelijke organisaties succesvol kunnen samenwerken. Je kunt je tijd en energie immers maar één keer inzetten. Dus hoe zorg je ervoor dat jouw inzet de meeste impact maakt op de lokale samenleving? Met dat gegeven op het netvlies gingen de deelnemers de vloer op, namen de tijd voor echte kennismaking en kwamen tot zinvolle matches. Nieuwkomer en recent opgerichte stichting Fietsmaatjes Woerden maakte belangrijke verbindingen. ‘We hebben zelfs een duofiets gematcht’, aldus een opgetogen Carolien de Roos.

BETROKKEN ONDERNEMERS WOERDEN 
Het omgedoopte ontmoetingsevenement werd meteen ook aangegrepen om de nieuwe naam ‘Betrokken Ondernemers Woerden’ wereldkundig te maken. ‘Omdat we zijn van maatschappelijk betrokken ondernemen, mag, nee móet dat ook duidelijker blijken uit onze naam’, aldus Nanette Mostert, intermediair bij de stichting. Burgemeester Molkenboer deed de officiële onthulling en feliciteerde het bestuur en medewerkers.