Budeco wordt onderdeel van Loyals

Budeco wordt onderdeel van Loyals

Vanaf heden is het Woerdense bedrijf Budeco, specialist in (online) marketing en business development onderdeel van Loyals.

“Wat begon met een gesprek en een mogelijke partner voor de ontwikkeling van websites en online applicaties bleek al snel op veel meer vlakken interessant”, aldus Marco Frijlink.

Waar Budeco opzoek was naar meer kennis en capaciteit op het gebied van applicatie ontwikkeling en websites was Loyals juist op zoek naar meer kennis en capaciteit op het gebied van online marketing.

Uitbouwen online marketing diensten

Het team van Budeco zal zich binnen Loyals vooral gaan richten op het verder uitbouwen van de online marketing diensten, zoals zoekmachine marketing, social media en online advertising via kanalen als Facebook, LinkedIN, Instagram, Twitter en Google. Voor de bestaande klanten biedt de aansluiting bij Loyals veel voordelen.

Marco Frijlink: “We kunnen nu niet alleen makkelijker goede maatwerkoplossingen bieden, maar ook snel schakelen met uitgebreide expertise op het gebied van offline en events. Voor Loyals-klanten betekent het dat zij nog beter ondersteund kunnen worden met het laten renderen van hun online aanwezigheid.”

Samenwerking

Toen beide partijen veel voordelen zagen in een samenwerking ging het heel snel.

“We zijn dan ook trots dat we kunnen melden dat het team van Budeco vanaf 1 juli ‘part of the Loyals’ is”, aldus Jerry Remmers van Loyals.

Wilco Verdoold van Budeco vult aan:

“We kijken er naar uit om niet alleen onze klanten te laten profiteren van de verschillende aanvullende expertises van Loyals, maar gaan onze toegevoegde waarde ook zeker aan de reeds bestaande en nieuwe klanten van Loyals leveren.”

Foto: Budeco

 



Budeco wordt onderdeel van Loyals

Budeco wordt onderdeel van Loyals

Vanaf heden is het Woerdense bedrijf Budeco, specialist in (online) marketing en business development onderdeel van Loyals.

“Wat begon met een gesprek en een mogelijke partner voor de ontwikkeling van websites en online applicaties bleek al snel op veel meer vlakken interessant”, aldus Marco Frijlink.

Waar Budeco opzoek was naar meer kennis en capaciteit op het gebied van applicatie ontwikkeling en websites was Loyals juist op zoek naar meer kennis en capaciteit op het gebied van online marketing.

Uitbouwen online marketing diensten

Het team van Budeco zal zich binnen Loyals vooral gaan richten op het verder uitbouwen van de online marketing diensten, zoals zoekmachine marketing, social media en online advertising via kanalen als Facebook, LinkedIN, Instagram, Twitter en Google. Voor de bestaande klanten biedt de aansluiting bij Loyals veel voordelen.

Marco Frijlink: “We kunnen nu niet alleen makkelijker goede maatwerkoplossingen bieden, maar ook snel schakelen met uitgebreide expertise op het gebied van offline en events. Voor Loyals-klanten betekent het dat zij nog beter ondersteund kunnen worden met het laten renderen van hun online aanwezigheid.”

Samenwerking

Toen beide partijen veel voordelen zagen in een samenwerking ging het heel snel.

“We zijn dan ook trots dat we kunnen melden dat het team van Budeco vanaf 1 juli ‘part of the Loyals’ is”, aldus Jerry Remmers van Loyals.

Wilco Verdoold van Budeco vult aan:

“We kijken er naar uit om niet alleen onze klanten te laten profiteren van de verschillende aanvullende expertises van Loyals, maar gaan onze toegevoegde waarde ook zeker aan de reeds bestaande en nieuwe klanten van Loyals leveren.”

Foto: Budeco

 



X